Kan Katy Perry vinna en Oscar?

En av Katy drömmar kan bli verklighet den 10 januari vid tillkännagivandet av nomineringar till Oscarsgalan. Medan Katy redan har samlat många utmärkelser, bland annat nio Grammy nomineringar. Kan hennes sång Wide Awake vara en del av de nominerade i kategorin bästa soundtracket. Faktum hade Katy skrivit låten speciellt för filmen "Katy Perry Part Of Me 3D".

 

Katy sade nyligen:

 

Det är som en dröm att drömma. När jag växte upp och jag arbetade på min musik, har jag alltid haft drömmen om att vinna en Grammy. Men en Oscar, det var långt från vad jag kunde drömma. Denna utnämning kommer att bli en helt annan kaliber. Det kommer att bli mycket mer imponerande än andra jag hade. Det är intressant att få ut av lekplatsen och att erkännas från en annan vinkel. Det kommer att bli en ära.

 

Hoppas att Wide Awake blir nominerad till Oscars 2013 den 10 januari då nomineringarna släpps. Ceremonin hålls 24 feb 2013.



Kommentarer
Tussie & London - med drömmen att rida SM

Superduper fin blogg! Haft en bra dag? (:
Kika gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar. Tror inte att du kommer ångra dig!

2013-01-05 @ 16:44:41
URL: http://londonryttaren.se
Tussie & London - med drömmen att rida SM

SV; Jag med (: Tack!

2013-01-05 @ 17:46:04
URL: http://londonryttaren.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0