Five minutes with Katy Perry

Luckymag.com har gjort en kort intervju med Katy "Five minutes with Katy Perry". Läs intervjun nedan:
 
Vad finns att inte älska om Katy Perry! En killer röst sjunger catchy texter, hennes utgående personlighet, hennes förmåga att dra bort praktiskt taget varje hårfärg ... Läs mer HÄÄR!

 

Lucky: Har du några barndomsminnen som innebär Kettle corn som du kan dela?

Katy Perry: Kettle corn var inte alltid tillgänglig när jag gick på bio, men jag skulle ta socker paket till teatern för att sätta på min popcorn. Nu ska jag bara smyga in säckar av mina popchips!

 

Lucky: Vad är en normal frukost, lunch och middag för dig?

Katy: När jag var på vägen,reser tyckter jag om att ha en lätt soppa, en bit grillad kyckling och vissa quinoa med grillad sparris till middag. Jag behöver alltid mina dagliga vitaminer, och jag älskar färska pressade juicer och kokos vatten. När jag behöver träna min kropp i form, skär jag ut så mycket socker, bröd och pasta som jag kan, och dricka vatten med citron istället för saft eller läsk.

Lucky: Vad för träning tycker du mest om?

Katy: Jag älskar att vara utomhus, och föredrar att gå på vandringar eller cykla. Jag känner bäst om min kropp när jag får in en rutin att vakna tidigt, börja min dag med ett träningspass, mediterar och få frisk luft. Jag tränar 3-4 gånger per vecka och på varannan dag, gör jag något roligt som vandring eller SoulCycling. Min favorit träning på turné är cykla på staden, se staden jag är i och ge ut biljetter medan klädd i förklädnad.

 

Lucky: Förutom popchips, vilken mat kan du inte motstå?

Katy: Äta hälsosamt är så viktigt eftersom jag inte har råd att bli sjuk. Jag älskar mellanmål, men plocka hälsosammare alternativ som grönsaker och hummus, mandariner eller Popchips eftersom de smakar bra och är hälsosammare alternativ för mig.

 

Lucky: Hur är din stil utvecklas? Kan vi förvänta oss en helt ny Katy på din nästa album?

Katy: Håll ögonen öppna!

 

Lucky: Har du några nyårslöften i år som du kan dela med Luckymag.com?

Katy: Min nyårslöfte är att inte göra resolutioner! Jag tar bara livet en dag i taget och försöker att utvecklas till en bättre version av mig själv hela tiden. Jag tycker inte om att ställa tidsbegränsningar för en ny början.

 

Ps. bloggen har blivit nominerad i CelebrityLife's Blog Award! RÖSTA HÄR!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0