Vem ska Katy ta med sig som dejt till Grammy?

Katy Perry tar skådespelerskan Allison Williams som sin dejt till Grammys?

Fireworks Hitmaker har dejtat Mayer sedan förra året (12) och de har nyligen tagit sitt förhållande till nästa nivå genom hus-jakt i Kalifornien.
Men istället för att gå på röda mattan som ett par, har Perry bjudit in tjej stjärnan Williams, vars pojkvän Ricky Van Veen är nära vän med Mayer, att följa med henne till den stora showen på söndag (10 Feb).

Williams berättar för amerikanska TV värd Anderson Cooper, "Jag kommer att gå till Grammys. Katy Perry är min dejt. Hon är den hetaste dejten. Hon är en vän till mig, och hon nominerad, som hon borde vara, och jag kan inte vänta med att gå. Hon är fantastisk. Hon är bäst. "
 
Ps. detta behöver inte vara sant. Katy kanske tar med sig John trots allt. Vi får vänta och se den 10 feb då Grammy börjar.
 
Source


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0