Katy och John på vandring

Katy och John på en vandring i Hollywood Hills, Fryman Canyon (1 Feb)
 
Duon såg ut som de hade skitkul när de höll varandra i händerna och log mot varandra.
 

En källa berättar för E! Mayer och Perry bestämde sig för en vandring efter att ha lämnat Perrys lägenhet och gripa tag för lunch på Sunset Towers. När de anlände, sågs Mayer komma ut ur bilen och spela luft trummor, och de både skrattade.

 

Källan sade att paret verkade verkligen glada, avslappnade och höll leende på varandra när de tog sig igenom tre mil slinga, som tog dem ungefär en timme att slutföra.

 
 
 
 
 


Kommentarer
LUCYPLACE

Hejsan! Nu har jag dragit igång min länktävling där du kan vinna en av två stora bildlänkar. Du är redan föranmäld då du är en del av mina affiliates! Jag återkommer senare med den stora tävlingen. Hoppas du mår super & lycka till! :) Mer info hittar du på bloggen!

2013-02-03 @ 16:17:26
URL: http://lucyplace.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0