Katy pratar om sin kropp med US

 
Katy Perry har kallats "The First Lady of Hot" av Maxim, men hon känner sig inte alltid värdig titeln.
 
US fångade vecka upp med "Part Of Me" sångerskan den 28 November UNICEF Snowflake Ball i New York, där hon och andra kändisar, inklusive Selena Gomez, Uma Thurman, Tony Bennett och Kelly Ripa gick den blå mattan och hjälpte till att samla pengar för UNICEF: s livräddande barnprogram.
 
Popstjärnan, 28, var fantastisk i en tät, golv-längd, semi-sheer marin Naeem Khan klänning med en matchande kappa, Guiseppi Zanotti klackar, en Judith Leiber koppling, och Lorraine Schwartz juveler - men hon medgav att hon inte kände sig sig så bra som andra tyckte hon såg ut.

"Det känns som mitt [fett] sticker ut så dåligt just nu," hon anförtrodde oss på bash. "Jag bär nästan alltid [Spanx], men inte ikväll, och jag känner att det driver ut, vilket gör att jag ser fet ut."
 
"Jag gillar att säga att jag kör på den elliptiska i 30 minuter när jag tittar på CNN, men jag gör det inte ofta nog," tillade hon. "Så jag är typ," Åh, jag antar att jag inte passar i denna Lanvin klänningen för dessa par månader. "

Katy Perry kanske inte alltid älskar hennes kurvor, men massor av andra människor gör - inklusive på-igen pojkvännen John Mayer, som nyligen blev tillsammansmed sångaren på en romantisk tur i Old Mission i sin hemstad Santa Barbara, Kalifornien. De två har också setts packning på PDA på flera Hollywood hotspots.
 
Jag tycker inte ett dugg att Katy ser fet ut! Hennes kropp är hur fin som helst, hon har en kvinnokropp med kurvor helt enkelt!
Vad tycker ni om Katys kropp? :)
 
-USmagazine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0