AMA´s 2012

UPPDATE: Ingen gala för Katy den här gången heller. Jätte tråkigt! men hon är väl väldigt upptagen just nu. Nu till en rolig nyhet, Katy vann  FAVORITE FEMALE ARTIST – POP/ROCK,  stort grattis säger vi till Katy! :)
 
 
 
Idag är det dags för American Music Awards 2012. Den här gången vet jag inte heller om Katy kommer dyka upp galan eller inte. Katy är nominerad i två kategorier, vi får hoppas att hon dyker upp!
 
Galan sänds mellan söndag och måndag för oss, kl.  01:30 röda mattan och galan 02:00 inatt. Det blir lite jobbigt för oss att kunna titta på galan pågrund av skola nästa dag. Galan sänds inte på TV. Jag kommer tyvärr inte titta pågrund av skola och jag vet heller inte om Katy kommer medverka på galan. Jag kommer informera er om galan på måndag efter skolan.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0