Katy har redan spelat in en ny låt för hennes nästa album!

MTV INTERVJU: Johnny Wujek:
 
När du hör en ny låt, tänker du omedelbart om estetiska begreppen att gå med på det?
 
Absolut, hela tiden. När Katy spelar en låt för mig eller vi lyssnar på saker tillsammans, och hon gör samma sak, liksom, bokstavligen häromdagen hörde vi den här nya låten för hennes nästa album och jag var som, oh min gud jag ser videon, och hon var som "jag ser videon också", och vi var helt på samma sida. Det är alltid så inspirerande. Med musik i allmänhet, även om det inte är hennes musik, tänker jag alltid på videor och jag tänker alltid på kostymer och på konstens riktning av det hela. Ja, det är galet. Det är överväldigande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0