Katy är i Dubai!

Bilderna jag la upp när Katy var i Dubai är tydligen inte gamla?
 
Katy Perry är i Dubai. Sångaren kommer att ingå i avslutningsceremonin av världen fallskärmshoppning mästerskapet som äger rum den 8 december, Meydan Race Course. Hennes presentation stänger 11-dagars turnering och även delta i prisutdelningen och segern parad.
Känd för sina shower provocerande och full av energi, kommer stor sångaren av "California Gurls" utföra sina största hits.

"Jag kan inte vänta med att göra min första utställning för alla mina fans i Mellanöstern, i Dubai," sade Katy i ett uttalande från initiativtagarna till händelsen platsen.

Förutom presentationen av Katy kommer sångaren Usher också medverka vid evenemanget.
 
Nya bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0