Ny blogg?

Jag funderar på att starta en blogg om vackra och underbara India Joy Eisley. Jag tror inte många vet vem hon är, men India är en Amerikans skådespelare som bland annat är mest känd för sin roll i serien the secret life of the American teenager. Just nu finns det ingen svensk blogg om India, så varför inte starta en blogg om just henne? Men detta är bara något som jag funderar på, det är inte helt säkert att jag startar en annan blogg. Jag ska ju fortsätta blogga om KATY♥ så jag tror inte jag kommer ha tid att starta en till blogg, men vi får se. Men jag vill gärna ha eran åsikt. Vad tycker ni? ska jag starta en blogg om India?
Kommentera vad ni tycker om detta eller kontakta mig: [email protected]
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0