Jessie J pratar om Katy

 
"Jag är lycklig att ha haft några riktigt roliga tider med Katy Perry. Vi hängde på Capital Summertime Ball och pratade om perukerSom du gör. Hon gav mig några bra råd om att köpa ett hus. Hon sa" om någon skulle kasta en sten på det och det kan slå ditt hus, bo inte där "efter Summertime Ball gick jag på bowling med Katy och alla i hennes team. Vi gick till en klubb i London, men lämnade efter ca 4 minuter eftersom det var rammades pack och vi var som fisk i en fisk skål. Vi flyttade till en annan klubb med The Wanted och Carly Ray. Vi var ganska berusade den kvällen. Allt jag kan säga om Katy är att hon är så normal och rolig och arbetar så hårt "


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0