Niall Horan pratar om Katy Perry!

Niall Horan från One Direction pratar om hur det var att kyssa Katy Perry i deras senaste photoshoot med Cosmopolitan UK.
 

I en intervju med Cosmopolitan UK, fick Niall en fråga om "vem är den sexigaste kvinnan du någonsin kysst? Niall svarar: "Katy Perry. Det var fantastiskt och mycket lila - hon hade lila läppstift på sig. Jag tror inte att det någonsin kommer att bli något häftigare än att kyssa henne ... tills jag gifter mig med henne kanske! ".

 

Liksom hans bandmate Harry Styles har Niall Horan ett öga för de äldre damerna, som han avslöjar att han har kysst Katy Perry! Niall 19, säger att  Katy är "den sexigaste kvinnan jag någonsin kysst."

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0