Katy kommer jobba med ny linje av dofter

 
Global Beauty Leader och Multi-Platinum artisten Katy Perry kommer att utveckla innovativa ny linje av dofter.

- Coty Inc., en ny framväxande ledare i skönhet, tillkännagav idag undertecknandet av mångfacetterade sångare, låtskrivare och underhållare Katy Perry att utveckla och marknadsföra sin egen linje av signatur dofter. Som en del av projektet kommer Coty distribuera också konstnärens framgångsrika existerande doft portfölj, bestående av Purr och Meow! Omedelbar verkan.

Perry går på Cotys imponerande lista av varumärken som innehåller Calvin Klein, Chloe, Marc Jacobs och Playboy, bland många andra.
 
"Vi är glada att ha en artist som är kreativ och begåvad som Katy Perry med oss Coty", säger Renato Semerari, VD, Coty Beauty. "Katy är original och vågad, hennes unika sätt till musik och livet kommer att fungera som inspiration bakom hennes nya innovativa dofter och tillåter oss att utforska nya vägar för doft skapande."

"Jag är hedrad över att få arbeta med Coty, som har producerat några av mina favorit dofter," sade  Katy Perry. "Jag är glad att dela vad som händer i mitt parfymerade världen samt som att göra Purr och Meow! mer tillgängliga i hela världen! "
 
-Source


Kommentarer
Felicia

SV: Jag har lagt till dig nu :)

2012-11-28 @ 20:41:50
URL: http://kandissnytt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0